კრიტერიუმები
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
.მოსწავლესშეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა
ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე.
|
.მოსწავლეს
არ შეუძლია გაანალიზოს
საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე.
|
.მოსწავლესნაწილობრივ
შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა
ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე.
|
.მოსწავლე
ცდილობს გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული
სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე.
|
.მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა
ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე.
|
მოსწავლეები მოახდენენ
ანალიზს რუსეთის მიერ
ქართლ-კახეთის სამეფოს ანექსიის შედეგებზე.
|
მოსწავლე ვერ ახდენს
ანალიზს რუსეთის მიერ
ქართლ-კახეთის სამეფოს ანექსიის შედეგებზე.
|
მოსწავლე ნაწილობრივ ახდენს
ანალიზს რუსეთის მიერ
ქართლ-კახეთის სამეფოს ანექსიის შედეგებზე.
|
მოსწავლე ცდილობს მოახდინოს ანალიზი
რუსეთის მიერ ქართლ-კახეთის სამეფოს ანექსიის შედეგებზე.
|
მოსწავლე სრულად ახდენს
ანალიზს რუსეთის მიერ
ქართლ-კახეთის სამეფოს ანექსიის შედეგებზე.
|
იმსჯელებენ ქართველი მეფეების
მიერ არჩეული კურსის
შესახებ
|
მოსწავლე არ მსჯელობს
მეფეების მიერ არჩეული
კურსის შესახებ
|
მოსწავლე ნაწილობრივ მსჯელობს
მეფეების მიერ არჩეული
კურსის შესახებ
|
მოსწავლე ცდილობს იმსჯელოს
მეფეების მიერ არჩეული
კურსის შესახებ
|
მოსწავლე სრულად მსჯელობს
მეფეების მიერ არჩეული
კურსის შესახებ
|
Thursday, May 28, 2015
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment